Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg (RFRD)
1. Droga Nr P 1255 R w m. Rudka w km 2+244;
2. Droga Nr P 1594 R w m. Zarzecze w km 8+608;
3. Droga Nr P 1518 R w m. Świętoniowa w km 5+093;
4. Droga Nr P 1553 R w m. Adamówka w km 0+391;
5. Droga Nr P 1609 R w m. Sietesz w km 0+703”
Całkowita wartość inwestycji: 1 023 801,37 zł
Dofinansowanie: 721 849,03 zł
W ramach inwestycji przewidziano:
Przejście dla pieszych nr 1
Zakres rozwiązań projektowych obejmuje:
Przejście dla pieszych nr 2 Droga Nr P 1594 R w m. Zarzecze w km 8+608
Zakres rozwiązań projektowych obejmuje:
Przejście dla pieszych nr 3 Droga Nr P 1518 R w m. Świętoniowa w km 5+093
Zakres rozwiązań projektowych obejmuje:
Przejście dla pieszych nr 4
Zakres rozwiązań projektowych obejmuje:
Przejście dla pieszych nr 5 Droga Nr P 1609 R w m. Sietesz w km 0+703
Zakres rozwiązań projektowych obejmuje:
1. Droga Nr P 1553 R w m. Adamówka w km 0+233;
2. Droga Nr P 1632 R w m. Rączyna w km 3+362”
Całkowita wartość inwestycji: 313 644,00 zł
Dofinansowanie: 459 475,14 zł
W ramach inwestycji przewidziano:
Przejście dla pieszych nr 1
Zakres rozwiązań projektowych obejmuje:
Przejście dla pieszych nr 2 Droga Nr P 1632 R w m. Rączyna w km 3+362
Zakres rozwiązań projektowych obejmuje:
Całkowita wartość inwestycji: 18 654 395,09 zł
Dofinansowanie: 9 327 196,00 zł
W ramach inwestycji przewidziano:
1. poszerzenie jezdni w km 0+000 - km 7+020 do szerokości:
• 5,5m w przekroju szlakowym w km 0+000 - km 0+921,5
• 6,0m w przekroju półulicznym i ulicznym w km 0+921,5 - km 6+823,3
• 5,5m w przekroju półulicznym w km 6+823,3 - km 7+020,0
2. przebudowę istniejącego oraz budowę nowego chodnika o łącznej długości 6944,50 m w kilometrze drogi:
a) przebudowa istniejącego chodnika:
• w km 2+884,0 - km 2+985,0 – dł. 101,0 m
b) budowę chodnika poza rowem:
• w km 0+010,0 - km 0+921,5 po lewej stronie drogi – dł. 821,50 m
c) budowę chodnika przy krawędzi jezdni:
• w km 0+921,5 - km 2+275,5 - strona lewa – dł. 1354,0 m
• w km 2+266,0 - km 2+884,0 - strona prawa – dł. 618,0 m
• w km 2+985,0 - km 3+607,0 - strona lewa – dł. 622,0 m
• w km 3+590,5 - km 7+018,5 - strona prawa – dł. 3428,0 m
3. przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi, drogą powiatową i drogą wojewódzką
4. wykonanie kolektora kanalizacji deszczowej w ilości – 6172,0 m
5. wykonanie podbudowy (MCE, warstwa mrozoochronna, warstwa dolna z pospółki) – dł. 7020,0 m
6. wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni (warstwa ścieralna, warstwa wiążąca) – dł. 7020,0 m
7. utwardzenie pobocza gruntowego
8. przebudowę, odmulenie i odcinkowe umocnienie rowów przydrożnych otwartych
9. remont przepustów
10. remont obiektu mostowego
11. oznakowanie poziome i pionowe
12. budowę przejść dla pieszych wraz z oznakowaniem aktywnym oraz oświetleniem przejścia – szt. 3 (w km 2+272,50; 2+891; 3+604)
13. bariery energochłonne,
14. balustrady,
15. nawiązanie wysokościowe nawierzchni zjazdów do niwelety nowo wykonanej nawierzchni jezdni wraz z przebudową nawierzchni i przebudową przepustów pod zjazdami km 2+272,5, km 3+604,0, km 0+010,0
Całkowita wartość inwestycji: 11 719 474,21 zł
Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg: 5 381 195,00 zł
W ramach inwestycji przewidziano:
1. Droga powiatowa nr 1256R ulica Jana Pawła II 0+000 – 1+127,5
• nowa nawierzchnia z betonu asfaltowego wraz z podbudową,
• remont/przebudowa lewostronnego chodnika w km 0+000,0 - 1+127,5,
• budowa prawostronnego chodnika w km 0+003,5 - 1+098,8
• przebudowa istniejącej i budowa nowego odcinka odwodnienia drogi - kanalizacji deszczowej,
• budowa zatoki postojowej w km 1+007 z 4 stanowiskami parkingowymi dla samochodów osobowych,
• przebudowa zatoki autobusowej po lewej stronie drogi w km 1+074,5
• jezdnia w km 0+352 – 1+127,5 będzie zwężona z szerokości 6,5 m do szerokości 6,0m
• budowa ściany oporowej w km 0+994,5 – 1+021,5
• remont przepustu pod koroną drogi w km 0+044,5 i w km 1+036,4
2. Droga powiatowa nr 1256R Piskorowice – Pigany – Sieniawa w km 1+701 – 4+212; 6+220 – 6+425
• poszerzenie jezdni do szerokości 5,5m. szerokość poszerzenia 0,5m - strona lewa,
• budowa lewostronnego chodnika w km 1+701 – 4+212
• przebudowa odwodnienia drogi polegająca na zabudowie rowem krytym istniejącego lewostronnego rowu otwartego w km 1+701 – 4+188
• przebudowa skrzyżowania z drogą gminną na działce nr ewid. 615 polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni oraz budowie chodnika po prawej stronie drogi gminnej
• przebudowa zjazdów,
• wykonanie nowej nawierzchni drogi i poboczy w km 6+220 – 6+425
3. Remont drogi powiatowej nr 1256R w km 1+127,5 – 1+161,0 w m. Wylewa
Całkowita wartość inwestycji: 1 140 900,07 zł
Dofinansowanie: 570 450,00 zł
Udział własny Powiatu Przeworskiego: 570 450,07 zł
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
• remont nawierzchni bitumicznej jezdni mieszanką mineralno – asfaltową, poprzez wykonanie następujących robót:
- oczyszczenie mechaniczne istniejącej nawierzchni jezdni,
- skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej,
- wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną w ilości 0,100t/m2
- ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm z mieszanki mineralno-bitumiczno asfaltowej
• profilowanie poboczy – wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką 0/31,5 mm do niwelety nowo ułożonej nawierzchni
Całkowita wartość inwestycji: 491 165,94 zł
Dofinansowanie: 392 932,00 zł
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
ROBOTY PRZYGOTOWYWAWCZE I ROZBIÓRKOWE:
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym.
- Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm na podsypce piaskowej (wraz ze złożeniem na paletach i transportem do 15km)
- Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej (wraz z transportem do 15km)
- Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm na podsypce piaskowej (wraz z transportem do 15 km)
PODBUDOWA:
- Koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości chodników
- Koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości chodników (ZJAZDY)
- Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
- Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2, warstwa gr.15 cm
- Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm
- Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm (zjazdy)
KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA:
- Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat.I-II
- Ława pod krawężniki betonowa z oporem
- Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej
- Ława pod obrzeża betonowa z oporem
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową
CHODNIK:
- Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej
z wypełnieniem spoin piaskiem
ELEMENTY ULIC:
- Umocnienie skarp płytami ażurowymi na podsypce cementowo-piaskowe
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie (zacięcie i uzupełnienie nawierzchni między krawężnikiem a nawierzchnią)
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych
Całkowita wartość inwestycji: 1 065 442,30 zł
Dofinansowanie: 852 353,00 zł
Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje:
ROBOTY PRZYGOTOWYWAWCZE:
• Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych
• Usunięcie drzew lub krzaków
• Zdjęcie warstwy humusu
• Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów
ROBOTY ZIEMNE:
• Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych
• Wykonanie nasypów
ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO:
• Kanalizacja deszczowa
PODBUDOWY:
• Koryto wraz profilowaniem i zagęszczaniem podłoża
• Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych
• Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
• Podbudowa z mieszanki lub gruntu stabilizowanego cementem
NAWIERZCHNIE:
• Nawierzchnia z betonu asfaltowego- warstwa wiążąca i wyrównawcza
• Nawierzchnia z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna
• Nawierzchnia z kostki
ROBOTY WYKOŃCZENIOWE:
• Umocnienie skarp, rowów i ścieków
• Zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu
OZNAKOWANIE DRÓG I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU:
• Oznakowanie poziome
• Oznakowanie pionowe
ELEMENTY ULIC:
• Krawężniki betonowe
• Obrzeża betonowe
• Palisady i ściany oporowe
Przeczytaj deklarację dostępności strony internetowej
Realizacja Zdzislowicz.pl - Serwisy internetowe